Handboeken, technische data etc.

BerichtGeplaatst: Zaterdag 08 Dec, 2012 09:43
Ik heb op mijn PC de wereld aan handboeken, schema's etc. verzameld. Over de W123 in het algemeen maar ook specifiek over versnellingsbakken, dieselpomp etc. Het lijkt mij wel aardig om dit te delen met de clubleden. Misschien via de site, ,misschien via een link naar dropbox oid? Het kan natuurlijk dat er wat copyrights geschonden worden. Al geloof ik dat het iedereen vrij staat een link te publiceren naar een andere site, zoals dropbox.

vinden de heren MOD's daarvan en en de andere leden. Iemand nog een suggestie?
Citaat
BerichtGeplaatst: Zondag 09 Dec, 2012 13:52
Ok de club heeft nu een gmail account.
Aanmelden met : bollensleutelclub@gmail.com
Wachtwoord : mercedesW123 " de W is dus een hoofdletter "

Download Google Drive voor Pc
Dan ga je naar http://www.googledrive.com meld je aan met de inlog gegevens en kan je dus bestanden daar heen kopiëren zodat een ieder die kan inzien geloof ik :lol:

Leef je uit Kees :mrgreen:
Citaat
BerichtGeplaatst: Zondag 09 Dec, 2012 20:46
Staan inmiddels tig miljoen documenten in Google docs verzorgt door Tinus :D
Zal ik er een paar bijzetten over de Afbeeldinguf :mrgreen:
Citaat
BerichtGeplaatst: Maandag 10 Dec, 2012 13:53
Lekker dan! ik was ingelogd en heb alles gedownload. Zo belangrijk he, die documentatie? Ik heb voor het OM617.95x manual een inhoudsopgave en lijst van tools die men nodig heeft en bij welke chapters, althans deze is bijná af.
Citaat
BerichtGeplaatst: Maandag 10 Dec, 2012 18:23
Ik heb het onderwerp even opgeruimd en verplaatst naar Technisch.
Citaat
BerichtGeplaatst: Woensdag 12 Dec, 2012 08:26
Ondanks dat Tinus mij voor was, heb ik er nog aardig wat dingen bijgezet. Daaronder de Duitse en Amerikaanse WIS. Ik hoop dat iemand er iets aan heeft!
Citaat
BerichtGeplaatst: Woensdag 12 Dec, 2012 12:54
Leuk en handig!
Citaat
BerichtGeplaatst: Woensdag 12 Dec, 2012 20:15
Ik hoefde trouwens geen google drive o.i.d. te downloaden. Ik heb Google Chrome om mn PC staan. (Internet Explorer van Google). Daarmee kun je gewoon mappen uit je windows verkenner slepen naar Google Drive. Lekker Handig!
Citaat
BerichtGeplaatst: Donderdag 13 Dec, 2012 00:50
Hoi,

Ik heb net 3 files geshared via de googledocs ivm met het OM617.95x handboek. Gaat om een inhoudsopgave en verzameling van benodigde gereedschappen in txt. formaat en een excel file die te groot is om via google te bekijken. Vond het in eerste instantie belangrijk om overzicht te hebben van het gereedschap.

Ik heb nog handboeken van de bussen met een NL vertaling over het onderhoud aan de M115 (bijvoorbeeld). Ik stuur die later wel.
Citaat

Terug naar Technische handboeken