Onregelmatig lopende motor M110

BerichtGeplaatst: Woensdag 23 Jun, 2010 18:01
VRaag of ze hem achterin zetten, vis hem (met wat hulp) eruit bij Arie en zet hem in een hoekje (ff overleggen).
Kunnen we er daar naar kijken wat er mee aan het handje is.
Citaat
BerichtGeplaatst: Woensdag 23 Jun, 2010 18:47
hoi fernando

is de oude motor nog compleet of is alles overgezet
anders zet ik hem wel weg

groet nico
Citaat
BerichtGeplaatst: Woensdag 23 Jun, 2010 20:22
Wat ik tot nu toe gezien heb, is er veel overgezet en is er een redelijk kale motor over. Volgens mij de volgende onderdelen; het hele inlaatstuk, startmotor, verdelerkap, niveauregeling en nog meer onderdelen gezien de lege plekken.
Ik denk niet dat het de moeite waard is om het restant in m'n auto te laden en er het hele land mee door te rijden.

groet,

Fernando
Citaat
BerichtGeplaatst: Vrijdag 25 Jun, 2010 01:03
Laatste nieuws.. Gaten in de voorste uitlaatpijpen zijn gelast, transmissievloeistoffilter is gewisseld, luchtinlaatslang wordt vervangen en de timerkrans voor de voorontsteking was verkeerd gemonteerd op de nieuwe motor.
Morgen klaar?????
Citaat
BerichtGeplaatst: Zondag 27 Jun, 2010 09:36
Gisteren heb ik mijn auto opgehaald MET NIEUWE MOTOR. Vanuit Enschede een rit gemaakt via Wassenaar naar Capelle en alles werkt prima. Het ratelend tikkende geluid onder de motorkap is verdwenen en ook de kleine lekkage in het koelsysteem is achter de rug. Kortom, ondanks het warme weer, een lekker ritje.
Totale kosten voor motor, ombouw, transmissievloeistof en filter, olie en koelvloeistof en laswerk aan de voorste uitlaatpijpen... €885,-
Citaat
BerichtGeplaatst: Zondag 27 Jun, 2010 10:55
Hoi Fernando,
Gefeliciteerd met je nieuwe motor, zo te horen zeer tevreden, en qua prijs vind ik het best meevallen.
Heel veel reisplezier en dat je er heel lang van mag genieten. Wens je vast ook een fijne vakantie.
Groetjes Kees
Citaat
BerichtGeplaatst: Zondag 27 Jun, 2010 11:07
Dank je Kees, gaat nu vast en zeker lukken :-)
Citaat
BerichtGeplaatst: Zondag 27 Jun, 2010 11:29
Ja gefeliciteerd Fernando kan je er voorlopig weer tegen.
Ga je ook nog mee met de toerrit a.s. zondag kan je hem lekker laten cruisen. 8-)
Citaat
BerichtGeplaatst: Zondag 27 Jun, 2010 11:33
885 euro is een hoop geld, maar voor een goede motor + ombouwen + extra werk vind ik het nog wel meevallen.

Blij dat je auto weer tevreden snort :)
Citaat
BerichtGeplaatst: Zondag 27 Jun, 2010 11:48
Ik zou graag mee gaan op de toerrit, maar ik ga zaterdag op vakantie. Met een bakkie achter de Benz naar het vakantieoord in Zeeland. Niet zo heel ver maar hopelijk wel een lekker tochtje

groet,
Fernando

Overigens heb ik via internet een ander mistachterlicht gekocht. Komende week ga ik die nog installeren... Vraag me alleen af of ik daarvoor mijn gastank moet verwijderen.. Maar goed, dat zie ik nog wel.
Bijlagen
IMG_0508.JPG
Citaat
Vorige

Terug naar Motor