Een impressie van zaterdag17 oktober:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Citaat |
Leuk Cor.
De foto's geven mij toch wel een gevoel dat ikzelf erbij ben geweest. Ik denk dat meer mensen dat hebben. Zo blijven we allemaal een beetje op de hoogte door de foto's! |
|
Citaat |
Ah super cor, ik had er ook al een paar op de facebook gezet! wel leuk als het wat drukker is
![]() "Ein Mensch braucht keinen Stern, keinen Blitz und keine 4 Ringe. Ein Mensch braucht 2 Nieren!"
BMW E30 316i V8 Touring BMW E91 325D Suzuki GSX600F |
|
Citaat |
Niet op de club, maar toch. De kever is eindelijk
![]() Hij wordt bordeaux rood. |
|
Citaat |
WOW Ingemar, ziet er goed uit! Bordeaux rood, mooi hoor! Ben benieuwd naar het resultaat.
|
|
Citaat |
Succes ingmar, ziet er in het grijs al strak uit!
|
|
Citaat |
Is de combinatie van bordeaurood met zwart niet wat?
|
|
Citaat |
Je hebt er hard aan gewerkt, ziet er keurig uit!
Ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat! |
|
Citaat |
Geen verslag, want daarom was ik wat te kort op de club.
![]() Joop was aan het olieverversen van de Subaru en had ruzie met filters (oliefilter en luchtfilter. Vincent was de BMW zo aan het oppoetsen, dat er geen luchtweerstand overblijft ![]() Kamiel heeft de hele dag in zijn kofferbak liggen slapen ![]() De gebroeders hebben de LaRo nog kaler gemaakt zodat deze niet meer te fotograferen is, zelf het vuil is ervan af. Zelf heb ik samen met Vincent het olie opvangvat leeg gemaakt. We kunnen de oude olie tegenwoordig kwijt bij de polen. De olie gaat dus niet meer naar de snackbar in Koudekerk, dus kan je daar veilig een frietje halen. ![]() |
|
Citaat |
Leuk die fotoos cor, lachen!
|
|
Citaat |
Terug naar Archief sleutel zaterdagen.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast