De dag begon rustig op de club. Joost was als eerste binnen, rond het middaguur.
Ik was bezig met de koplamp van Margriet's Ford Ka. Bij een servicebeurt had de Ford garage geconstateerd dat 2 van de 3 beugels van de linker koplamp waren afgebroken. Natuurlijk hebben zij dat niet gedaan, u zal het zelf wel gedaan hebben of er is iemand tegen uw auto aangereden. Afijn een nieuwe kost al gauw 300 euro, dus dan maar een beugeltje eraan gerommeld, dachten ze bij de Ford, dat is maar 50 euro. Toen ik naar de koplamp keek, was ik niet tevreden. De unit zat op 2 van de 3 punten vast en kon nog makkelijk bewegen. Bij de garage gaf men aan dat dit genoeg moest zijn voor de APK, dus geen zorgen.
Ik was er niet blij mee, dus heb ik het 3de punt ook maar vastgezet met een eigen gefabriekt beugeltje.

Ka zonder "oog"

Het zelf-verzonnen beugeltje
Verder waren Vincent, Rory en Joop lekker aan het klussen.
Toen het 's middags wat beter weer werd, kreeg ik een whatsappje dat er in Zoetermeer oldtimerdag is.
Joop en ik zijn toen nog even naar Zoetermeer getogen om al het moois te aanschouwen.
Ik heb niet alles gefotografeerd, maar dit waren er een paar:

Wie raad om welke auto's het hier gaat en uit welk jaar ze komen verdiend een (stukje) appeltaart.
Joop, jij bent uitgesloten van deelname