Martijn

Hoi Allemaal.
Ik ben martijn en ik heb een R170 SLK uit 2003 die ik graag lang op de weg wil houden.
Sleutelen is voor mij een stukje ontspanning .
Alleen sleutelen gaat prima totdat er iets fout gaat wat met wat oudere auto wat op zeker ook gaat gebeuren.
Je probeert een moer los te draaien en de hele bout breekt af wie kent die ellende niet ?
Op zulke momenten lijkt het mij heel fijn om wat collega sleutelaars om me heen te hebben om een oplossing te vinden.
Klussen die ik op het lijstje heb staan zijn .
1.Wat aan roestplekjes doen .
2. voor rubber van cabrio dak vervangen.
en 3 waar ik morgen mee hoop te beginnen is het wagentje te verwennen met een 40pk meer gevende kompressor verhouding.
ik heb al instruktie videootje gekeken en het lijkt niet al te lastig .
https://www.youtube.com/watch?v=65uhqSwJnZw
Jammer dat ik er niks van kan verstaan.
Groeten Martijn
Ik ben martijn en ik heb een R170 SLK uit 2003 die ik graag lang op de weg wil houden.
Sleutelen is voor mij een stukje ontspanning .
Alleen sleutelen gaat prima totdat er iets fout gaat wat met wat oudere auto wat op zeker ook gaat gebeuren.
Je probeert een moer los te draaien en de hele bout breekt af wie kent die ellende niet ?
Op zulke momenten lijkt het mij heel fijn om wat collega sleutelaars om me heen te hebben om een oplossing te vinden.
Klussen die ik op het lijstje heb staan zijn .
1.Wat aan roestplekjes doen .
2. voor rubber van cabrio dak vervangen.
en 3 waar ik morgen mee hoop te beginnen is het wagentje te verwennen met een 40pk meer gevende kompressor verhouding.
ik heb al instruktie videootje gekeken en het lijkt niet al te lastig .
https://www.youtube.com/watch?v=65uhqSwJnZw
Jammer dat ik er niks van kan verstaan.
Groeten Martijn