Weer terug lid

Vertel iets over jezelf, je interesses, je auto, motor of project.
BerichtGeplaatst: Woensdag 13 Sep, 2017 11:40
Heey fellow members.

Ik ben een paar jaar eerder lid geweest bij de club toen we nog in pijnacker zaten. Toen met de verhuizing naar benthuizen kwam ik eigenlijk te weinig om nog lid te blijven en ben ik gestopt.
Met de nieuwe regel heb ik daarna ook mijn w123 verplaatst naar een oude bloemkas vlak over de grens wachtend tot hij de 40 jaar aantikte want zojuist gebeurd is.

Dus nu na ongeveer 3 jaar stil gestaan te hebben is het tijd mijn w123 weer aandacht en liefde te geven om weer jaren mee te gaan.
Ondertussen heb ik nog 2 andere "gebruik" autos voor dagelijks gebruik die ook wat aandacht nodig hebben waar ik me dus ook beetje mee bezig ga houden.

Dus ik zal sommige van jullie vast wel in de komende weken vaker zien aangezien mijn plan is er ook vaak te zijn voor het ouderwets sleutelen aan de auto!
Citaat
Gebruikers-avatar
merk en type auto:
300CDT met 230E :-)
BerichtGeplaatst: Zaterdag 07 Okt, 2017 02:39
Heee Tristan, dat is leuk om je weer terug te zien! Je gele coupé is dus officieel oldtimer nu, en nog in de running!
Mijn labradorblauwe bolide is helaas verkocht ivm de belastingwetgeving, en rijdt vermoedelijk ergens in Noord-Afrika.. :(
Gelukkig hebben we de donkerblauwe coupé nog, inmiddels met benzinemotor. Alles voor het milieu hè?!
Veel sleutelplezier!, groeten van Karin
Citaat
Gebruikers-avatar
merk en type auto:
w123 200T
BerichtGeplaatst: Donderdag 07 Dec, 2017 21:09
Ha tristan,

Wekom terug! Mijn blauwe benz ook nog uit de pinacker tijd is still going strong dus ik blijf ook nog wel even bij de club.

Groet, Steven
Citaat

Terug naar Ik ben..