Ik ben Len........

Vertel iets over jezelf, je interesses, je auto, motor of project.
Gebruikers-avatar
BerichtGeplaatst: Vrijdag 10 Mrt, 2017 20:26
Dag Allemaal,

Ik ben Len en bij toeval kwam ik de site van de Bollensleutelclub tegen. Benthuizen is zowat in mijn achtertuin. Ik woon namelijk in de wijk Noordhove in Zoetermeer.
Ik zocht al tijden naar een plek om te sleutelen omdat ik het sleutelen op straat zo spuugzat ben. Vriendelijke buurmannen die je van goed bedoeld advies voorzien dat nergens op slaat vooral als je met iets bezig bent waar je even je hersens bij moet gebruiken. En dan heb ik het nog niet eens over sleutelen in de kou als al het gevoel uit je vingers is verdwenen en een boutje voor de vijfde keer uit je handen valt. :twisted: Ik heb nog nooit erg ingewikkelde klussen aangepakt. mijn activiteiten zijn altijd beperkt gebleven tot het uitvoeren van de beurten, remblokken of een thermostaat vervangen.
Ik heb geen classic car, het is gewoon een Fiat Punto uit 2000, een 8 klepper. Ik wil die gebruiken om wat ingewikkelder sleutel ervaring op te doen. Mijn eerste project op de club zal het vervangen van de koppakking zijn.

Mijn techneuten geschiedenis is erg beperkt. Ik heb in mijn jeugd, ik ben nu 63, LTS Automontage gedaan en daarna MTS Werktuigbouwkunde. Ik ben echter nooit in een technisch beroep terecht gekomen. Wat ik dus van de moderne autotechniek weet komt van YouTube. Eric the carguy, Scannerdanner en nog zo wat YouTube "sterren".

Anyway, ik ga ervan uit dat het gezellig sleutelen is met jullie.

Tot een zaterdag dan hè.

Met vriendelijke groeten
Citaat
Gebruikers-avatar
Site Admin
merk en type auto:
Mercedes GLA 200
Merk en type 2de auto:
Mercedes 280 C uit 1977
BerichtGeplaatst: Zaterdag 11 Mrt, 2017 00:12
Hoi Len,

Van harte welkom op de club.
Je bent niet de enige zonder sleutel ervaring hoor.
Veel sleutelppezier en zie je op de club.

Groet,

Cor
Citaat
Gebruikers-avatar
merk en type auto:
300CDT met 230E :-)
BerichtGeplaatst: Donderdag 20 Apr, 2017 09:32
Dag Len, welkom bij de club!
Als het wat warmer wordt laten de vrouwelijke clubleden zich ook wel weer zien in de man cave... :D
Groeten van Karin
Citaat
Gebruikers-avatar
BerichtGeplaatst: Vrijdag 21 Apr, 2017 18:43
Karin schreef:Dag Len, welkom bij de club!
Als het wat warmer wordt laten de vrouwelijke clubleden zich ook wel weer zien in de man cave... :D
Groeten van Karin

:lol: :D :lol: :D
Citaat

Terug naar Ik ben..