Mijn naam is Ton Epskamp, 49 jaar, gescheiden en werkzaam als Teamleider Beveiliging voor Trigion Security.
Ik heb geen technische opleiding gehad, maar vanaf een jaar of 14 was ik al met diverse brommers etc. bezig.
Na mijn B en A rijbewijs zijn daar ook auto`s en motoren bijgekomen

Mijn jongste zoon Justin helpt al jaren mee met sleutelen en volgt nu een opleiding Autotechnicus.
Vanaf 2004 rijd ik rond in een Suzuki sc100gx coupe de luxe uit 1981,(meest rechtse op de foto) waarvan elk boutje wel een keer is losgeweest en we hebben er inmiddels ook al een stuk of 5 van die auto`tjes gedemonteerd voor onderdelen.
ik heb echter een garage zonder stroom en licht, waar eigenlijk niet gesleuteld mag worden en ook het op de grond in de garage en op straat liggen is natuurlijk niet ideaal

Justin heeft inmiddels ook een coupetje waar ook nog het nodige aan moet gebeuren.
Daarnaast rijd ik ook met een Suzuki Samurai uit `91, waar ook nog het e.e.a. aan gebeuren moet en Justin heeft een Swift uit `95, projectjes zat dus.
Ik zit dus meer in het Japanse dan in het Duitse qwa auto`s (en motoren Kawasaki GTR100 en Yamaha Fazer 600, Yamaha FS1/SS `72)
Het is ons idee om met de coupe`s volgend jaar zomer op vakantie te gaan in Belgie

Voor nu lijkt me dit wel even voldoende info

Tot ziens op de club!