Beste leden van de Bollensleutelclub,
Langs deze weg wil ik mij even voorstellen als nieuw lid van de Bollensleutelclub. Ik ben Rokus Buijs, 25 jaar oud, kom uit Krimpen aan den IJssel en ik ben de trotse eigenaar van 2 oude BMW's. Ik heb één BMW E34 525i uit 1994 en één BMW E32 735i uit 1988, beide handgeschakeld. Met de 5 rijd ik voor de lol met enige regelmaat op de Nederlandse circuits.
Tot nog toe onderhield ik mijn auto's met een mix van zelf onderhoud plegen (op straat) en het onderhoud uitbesteden aan garages. Dit laatste was eigenlijk altijd nodig als het onderhoud in kwestie niet op straat uit te voeren was, doordat bijvoorbeeld een brug noodzakelijk was. Het blijft toch een beetje tobben op straat...
Ik vond dit altijd jammer, want vaak wist ik wel hoe ik bepaald onderhoud zelf zou kunnen uitvoeren, maar het ontbrak me gewoonweg aan een juiste (droge) plek en correct gereedschap.
Ik ben daarom enorm blij dat ik deze club heb gevonden en hoop op deze manier veel meer zelf te kunnen doen en veel bij te leren.
Tot snel!
Groetjes,
Rokus
Even voorstellen: ik ben Rokus, nieuw lid sinds sept. 2022
2 berichten
• Pagina 1 van 1
![]()
Geregistreerd: Maandag 26 Sep, 2022 12:19 Woonplaats: Krimpen aan den IJssel Merk en type 2de auto: BMW E34 525i |
|
Citaat |
Beste Rokus,
Van harte welkom op de club. Ben benieuwd naar de 2 BMW's, dus hoop je snel te zien in Benthuizen. Veel sleutelplezier bij onze club! Groet, Cor |
|
Citaat |
2 berichten
• Pagina 1 van 1